Viikonloppu oli ja meni, haluaisin vaan unohtaa sen. Mulla oli ihan kivaa, paitsi että syömiset meni ihan sekasin ! Se alko perjantaina kun mut pakotettiin syömään kolmioleipä, sen jälkeen halusin pizzan, jäätelöpaketin, karkkipussin, sipsipussin ja 500g piparitaikinaa! Taas kerran olin kadottanut kontrollin syömisestäni. Sama meno jatkui tietenkin sitten tahtomattani koko viikonlopun, jatkuvaa syömistä ja oksentamista. Vihaan tätä! Nyt on maanantai, sama meno jatkunut edelleen, aamulla söin kaksi juustosämpylää, päivällä kävin subwayssa ja lopulta söin 200g Fazerin omarisuklaata! Huomenna pakko saada kontrolli takasin, näytän ihan narkkarilta kun silmänaluset on aivan mustat kun ensin oon nälkiinnyttänyt itseäni useamman päivän ja sitten yhtäkkiä alkanut mättäämään kamalia kasoja ruokaa ja oksentamaan! 

Aamu oli myöskin hirveä, olin menossa Tampereelle nuorisopsykiatrian polille, niinkuin joka viikko, niin aamulla ilmoitettiin että aika on peruttu. Meinas itku tulla automatkalla, kun olin kerrankin ajatellut kertoa tuntemuksistani ja nykyisestä suhteesta ruokaan, siitä miten on koko viikon ahdistanut ja ollut yksinäinen olo. Mutta ei, menin käymään Bodymind:ssä (Psykofyysinen fysioterapia) ja sitten lähdin kouluun.

Tuskanen olo, ei voi kyllä muuta sanoa! Ahdistaa, ja suoraansanoen vituttaa että taas kävi näin! Jospa mä vielä joku päivä opin syömään niinkuin normaalit ihmiset ja olemaan oksentamatta.

 

But there are days when I'm not okay
And I need your help
So I'm letting go