15 asiaa mitä inhoan yli kaiken!

1. Väsymystä
2. Aamuja, jolloin on vaikeaa herätä
3. Tapaani keksiä tekosyitä, etten voi tehdä jotain mikä ei huvita.
4. Tapaani syödä salaa kun muut eivät sitä näe.
5. Syömishäiriötäni
6. Masennustani
7. Sitä etten ole panostanut kouluun ollenkaan.
8. Sitä, kuinka sormeni haisevat mahahapoille ja tupakalle
9. Sitä, kun taas kerran oksensin verta, enkä vaivaudu tekemään asialle mitään.
10. Sitä, että en jaksa liikkua ja ulkoilla tarpeeksi, koska ulkona on kylmä.
11. sitä, kun olen töykeä ihmisille jotka eivät ole minulle tehneet mitään pahaa.
12. Sitä kun en pidä huolta ystävyyssuhteistani (niin mistä ystävyyssuhteista??)
13. En saa mitään aikaiseksi vaikka suunnittelen paljon asioita.
14. Olen laiska!
15. etten pysty pitämään edes itselleni tekemiäni lupauksia, esim. parantumisesta, tupakoinnin lopettamisesta yms..

Olis varmasti ollut paaaljon enemmänkin, mutten nyt ala listaamaan, tai kaikilla menee ikuisuus tätä lukiessa :D


Hmm... Mitäs sitten tästä viikosta? Kokeita, en oo oikeen lukenu ollenkaan, ei oo jaksanut.. oon ollut hyvä keksimään tekosyitä, joilla siirtää lukemista myöhempään aikaan jolloin se jää kokonaan. Esim eilen leivoin kilon taikinan pipareita, tänään tein pellillisen pannukakkua! Ei jestas sentään, vaikka mä kuinka tykkään leipomisesta nii en sais sitä silti laittaa koulun edelle, varsinkin kun se on aika iso kynnyskysymys tossa parantumisessakin... No, kaks päivää menny siis syödessä ja kiloja tullu miljoona lisää!

Oon myös melkosen varma että peileillä on salaliitto mua vastaan! Aina kun oon syönyt ne näyttää mut kauheena sumopainijana ja tekee munkin kuvia mahaan! Aina kun oon oksentanut ne näyttää mut taas normaalin kokoisena... Huoh, kuka tämmöstä oikeen jaksaa?? Pelkään ihan hulluna mennä huomenna himaan vaa'alle, kun juuri viime viikonloppuna se näytti kuutta kiloa vähemmän kuin kuukausi takaperin ja nyt sitten arrrrrgghhhh!!!!! Roudaan sen kyllä tänne mukaan muistuttaan mua etten saa herkutella ihan ylenmäärin joka päivä, vaan kohtuudella aina sillon tällön ;)

Huomenna äidinkielen koe ja sitten viikonloppua viettämään kotiin porukoille ja huomenna käyn ostamassa murulle synttärilahjan ;)<3  

ps. Mun karkkilakko on pitäny melkein kokonaan, viimeviikonloppua lukuunottamatta! Ja sipsilakko on pitänyt kokonaan, joka on sinänsä ihme kun on tullu aikamoinen sipsiriippuvuus tässä kesän aikana ;D